Databank dossiers

Appels

113 resultaten gevonden

REMEDIËREND BEGRIJPEND LEESPROGRAMMA [versie 2019]

De Zuid-Vallei, — 2019

Herziene editie van de Zuid-Vallei mappen. Dit programma is gemaakt voor leerlingen die problemen hebben met begrijpend lezen om inzicht in het lezen en...

PELLE OP REIS [app]

Onderwijszorg Nederland ONL ; Edventure, Den Haag ; — 2019

Na Pelle puzzelt en Pelle flitst volgt Pelle op reis als derde app van Onderwijszorg Nederland (ONL). Pelle is de mascotte van Onderwijszorg Nederland.&...

HET DYSLEXIE BOEK

Ligtenberg, Anne ; Horbach, Mats ; — 2018

Dit boek maakt op een visuele manier inzichtelijk hoe kinderen en volwassenen met dyslexie omgaan met taal. Er zijn grote verschillen zijn in de manier ...

ZORGKALENDER II

— 2018

Boek over leerlingenzorg in het basisonderwijs. Zorgkalender II is de opvolger van de Toolkit Zorgkalender. Zorgkalender II is aangepast aan de eisen di...

BOEKENBAKKER [App]

— 2018

De Boekenbakker is een webapp waarmee kinderen zelf boekjes kunnen maken over een onderwerp dat hen interesseert. De app kan worden ingezet om crea...

LEREN LUKT IN DE KLAS

ZIEN in de klas ; — 2018

Leren Lukt in de Klas is een remediërende methode voor spelling. In de methode worden klanken gekoppeld aan een kleur en/of symbool. Eigenaarschap ...

LAND VAN LEZEN

— 2016

Op dit online platform is een groot kinderboekenaanbod opgenomen met verrijkingsmateriaal zoals digibordlessen, kleurplaten en werkbladen. Bedoeld voor ...

ALS SPELLING EEN KWELLING IS - BOEK 1 SPELEND SPELLEN

Cooreman, Anny ; Bringmans, Marleen ; — 2014

Spelend spellen is bedoeld voor taakleerkrachten, remedial teachers, logopedisten en ouders. De voornaamste spellingproblemen uit groep 3, 4 en 5 worden...

TOCH NOG LEREN LEZEN?

Verhagen, W.G. ;

De methode Toch Nog Leren Lezen is bedoeld voor alle kinderen die stagneren op AVI niveau 0 tot en met AVI niveau eind groep 4 ongeacht het type onderwi...

DUCKLEXIE

— 2018

Speciale uitgave van het Donald Duck weekblad voor kinderen met dyslexie en kinderen die moeite hebben met lezen. Het lettertype in de strips is groter ...